♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

27. veljače 2016.

ღϠ So they say ₡ღ


Ja sam odlučio da se držim 
ljubavi.
Mržnja je preveliki teret 
da bi je nosio.


Martin L. King 








Ispričali smo 
ramenima i rukama 
nešto što u prevodu na disanje znači:
ljubav 






М.Antić





 Ovde je bila u pitanju 

jedna od onih životnih sila koje kruže u nama i oko nas,

 koje nas dižu, 
gone napred, 
zaustavljaju 
ili  
obaraju. 

Ta sila, 
koju mi skraćenim izrazom nazivamo: 

ljubav  


Ivo Andrić



Slikovni rezultat za srce gif


ღLϠ So they say ₡Zღ


Da još nije prestalo, 
da nikad 
neće prestati

Mogu proći stoljeća,
 mogu ti i
 umrijeti

A ti me nisi prestala,
 i nikad 
nećeš prestati

Ljeta, zime, proljeća, za tebe ću živjeti
i pjevati