♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

23. ožujka 2017.

Енеа Хотић: ПРОТЕСТНА ПЈЕСМА



Оштра ивица разума
пријети да прободе
моју стварност.
Некима на радост,
ал' нажалост!

Моја душа мека је,
а јака.
Не боји се мрака.
Само демонских корака.
Љепљивих...слаткорјечивих...
Клизавих.

Тражи гдје ти је Нојева
барка отишла.
И нађи је.
И спаси се!
Ријечи се клони.
Кроз њих спаса ти нема.
Само твоја сумња нијема,
и учмалост, па још и
лијена.

Судбина хијена лака је
само њима...
Као и свима.
Зато ћути и упијај
вријеме што ти
живот даје.

Остави мене мени.
У мени.
Са мном.

Мој свијет је разумљив
само мени сличнима
и сну златном вичнима.