♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

19. ožujka 2023.

Tvoje lice





Kada te sretnem, bar na trenutak
Odmah se tope studen i zima
Odmah u meni procvjeta bagrem
I svaki dan smisao ima

Kada te sretnem, bar na trenutak
Volim na tebi svaku sitnicu
I ma šta rekla, vidim da voliš
Sve jasno piše na tvom licu

Tvoje je lice jače od svega
Dok njime misli tiho plove
I sve se vidi, i sve je jasno
Tvoje mi lice krade snove

Tvoje je lice jače od svega
Dok njime misli tiho plove
I sve se vidi, i sve je jasno
Tvoje mi lice krade snove
Tvoje mi lice krade snove

Kada te sretnem, bar na trenutak
Lakše i tebi, lakše i meni
To čudno lice, blijedo i plaho
Ono me hrabri, ljepotom plijeni

Tvoje je lice jače od svega
Dok njime misli tiho plove
I sve se vidi, i sve je jasno
Tvoje mi lice krade snove

Tvoje je lice jače od svega
Dok njime misli tiho plove
I sve se vidi, i sve je jasno
Tvoje mi lice krade snove
Tvoje mi lice krade snove


TEREZA KESOVIJA
https://www.youtube.com/watch?v=TdbDY2_h7N8

Nema komentara: