♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

14. rujna 2024.

Začarani krug - Semir Beganović




Šešir stari mi na glavi a nebom mjesec lampe pali,
pa zazvuče, ko dukatima, riječi koje Balaš ima.


Dok prebire po rimama, kao da sam tamo s' njima,
uvijek tiho i podatno, doluta na moje platno.
 

Tu na moje strune, kao fina pahulja na snijegu,
lebdi svaki pokušaj u bijegu
i ne vrijedi na taj put to je uvijek začarani krug.


Tu kad jesen zavre, zamirišu kesteni po selu
pa zazvone praporci na snijegu
i k'o obris svud nazire se začarani krug.


Zbog toga još odolijeva da pjevuši i da sniva.
Na kantar je srce stalo sve što pamti da l' je malo?


Naposljetku neko bira, da te svrsta sa svecima
il' u prah da te vrati po kom drumu da te pamti.
 

Nema komentara: