♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

1. travnja 2016.

Nikola Tesla ϠღϠ



"Uveren sam da je ceo kosmos objedinjen, 
kako u materijalnom tako i u duhovnom pogledu.
 Postoji u vasioni neko jezgro otkuda mi dobijamo svu snagu, sva nadahnuća, ono nas večno privlači, 
ja osećam njegovu moć i vrednosti koje ono emituje 
celoj vasioni i time je održava u skladu. 
Ja nisam prodro u tajnu toga jezgra,
 ali znam da postoji i kad hoću da mu pridam kakav materijalni atribut, onda mislim da je to
 SVETLOST,
 a kad pokušam da ga shvatim duhovno,
 onda je to 
LEPOTA i SAMILOST. 
Onaj koji nosi u sebi tu veru oseća se snažan,
 rad mu čini radost,
jer se sam oseća jednim tonom u sveopštoj harmoniji.”



Nema komentara: