♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

9. svibnja 2017.

Čitanje je ritual. Zaslužuje svoje mjesto.


Živio sam među odraslima. 
Vidio sam ih osobno,
 izbliza.
 I to nije poboljšalo moje mišljenje o njima.

Mali princ


Tri najljepša osnovna zvuka u prirodi su zvuk kiše,
 zvuk vjetra u staroj šumi 
i zvuk oceana na obali.

Henry Beston



Znaš li što rade oni koji su spoznali tajnu srca? 
Ne dure se, 
ne ljute se, 
ne povređuju, 
ne bivaju povrijeđeni. 
U svemu pronalaze ljepotu, 
a šuteći govore."

Rumi

  
Moramo se osloboditi nade da će se more ikada smiriti.
 Moramo naučiti da jedrimo i prilikom jakih vjetrova.

Onassis


 
Osmijeh na mom licu ne znači da živim savršen život.
 Osmijehom poručujem da sam zahvalna na onom što imam i čime me je Bog blagoslovio.

Julia Roberts





L i c e 💆 

Kažu: 
"I svi na kraju pokažu svoje pravo lice!"

Kažem:
 "Pokažu ga odmah.
 Samo mi na početku dobro ne gledamo."  

Elizabeta Suzana Kozina




Zavirio sam u nebo,
 ja to ne radim baš često. 

Blago onima koji gledajući gore misle jedino 
na to da li je oblačno ili ne.

Đorđe Balašević



Koliko bi očiju trebao imati čovjek,

da opazi sreću koja ga okružuje?

W. Shakespeare   

Ako sjediš negdje na Himalajama
 i tišina te okružuje - 
to je tišina Himalaja, ne tvoja. 
To neće pomoći.
Moraš pronaći vlastite Himalaje unutar sebe.

Osho