♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

8. travnja 2018.

PONEKAD DOLAZIM PONEKAD ODLAZIM







O nastanku knjige Nevidljiva Iva, 
Zvonimir Balog je rekao : 

"...Padale  su u meni neke duge kiše
 Grijalo neko nezadrživo sunce i sjemenke pjesama, bačene u mene kao crv u trešnju u doba cvatnje, počele su bubriti, klijati, listati,...
rasti zajedno sa mnom, 
da bi na kraju došlo do nekog sitnog  divljeg nejestivog ploda.
Neke pjesme su, 
opet,  plod hladnih kiša, dugog mraka i želje da se Sunce pojavi i da ga bude dovoljno svima.
Ove  pjesme moji su zamci u pijesku,
 mostovi kojima  sam pokušavao prebjeći na drugu stranu , 
GDJE JE IGRA I RADOST.



Idu dani, traju snovi 
vrijeme s nama putuje 
al' na jednom mjestu uvijek 
naša duša ostaje 
naša duša ostaje




Nema komentara: