♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

29. svibnja 2024.

BAŠ, MI LIJEPO STOJI MAJ 🌸


Kaleidoskop je
cijev sa ogledalima u kojoj se nalaze sitni šareni predmeti, kamenčići, perle, staklena zrnca ili šareni papirići.
 
Koristi se 
tako što se gleda na jedan kraj cijevi, a svjetlost ulazi na drugi kraj odbijajući se od ogledala.
 
Kako se 
cijev kaleidoskopa prilikom gledanja rotira, objekti u njoj se mješaju i stvaraju različite vizualne oblike.
 
Svi stvoreni uzorci 
imaju karakterističnu simetriju radi ogledala i mijenjaju se pri svakom pokretu. 

Kaleidoskop se najčešće koristi kao igračka za djecu.
 
Maj je na izmaku. 
Promjenjiv kao slike u kaleidoskopu.
 Red sunca, red kiše. 
Boje su intezivne i drastično se smjenjuju
od svijetlih - sunčanih,
đo tmurnih - oblačnih.
Takav je maj i ja u njemu.
Baš mi lijepo stoji maj i ja lijepo stojim u maju. 
Šteta što promiče.

Nema komentara: