♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

30. studenoga 2013.

Neću se igrati *¨*✿


NEĆU SE IGRATI

neću se igrati
odraslih ljudi
ja sam tvoj mačak drug
pogledaj što mogu napraviti od repa
punog mjeseca krug..









Svoju snagu prepoznat ćeš po tome
Koliko si u stanju  da prebrodiš trenutak, 
jer 
trenutak je teži i strašniji i duži od vremena i 
 od 
večnosti.


Mika Antić












Posted: 16 Dec 2012 01:31 PM PST

Postoje oni od kojih ne možete otići.
I oni kojima se uvek vraćate.
 Postoje i oni od kojih ste otišli, a oni još uvek nisu otišli od vas.
 Susretanja, sudaranja. 
Slučajni i namerni saputnici. 
Istopljena prijateljstva. 
Promašene ljubavi. 
Po neki ispušten znak.
 Gde tebe da smestim?
 U one od kojih ne idem, ili one kojima se uvijek vraćam."

Balašević




Na pitanje : 
"Kako si "?
Uvijek odgovaram : "Odlično"! ,
 jer poslije ,odlično, ljudi nemaju potpitanja. 
Kada si odlično, nisi zanimljiv.











Kad kazaljke se poklope








Ja imam jedan sat na kojem je uvijek

 12 




Paulo Koeljo

Čak i da sam ga već izgubila
 život mi je darovao jedan srećan dan.
 A kad se ima u vidu kako je sazdan ovaj svet,
 jedan srećan dan gotovo da je ravan čudu.






Ograđujem se, 
utišavam, slušam muziku. 
Čudno djeluje na mene, 
gotovo hipnotično,
 s njom se ne sporim.
Ništa joj ne mogu. Nemjerljiva je, sveobuhvatna, strašna po snazi, ne mogu da je odvojim,
ne mogu da je doživljavam kao nešto izvan sebe, 
useljava mi se u krv, 
 dišem njome.


(Tišine)






‎Ako vam se neka ptica posere na glavu, 
obrišite se diskretno 
 i pravite se ludi,
 kao i uvijek kad su vas posrali.


 Duško Radović




‎Možeš da zatvoris oči - zbog stvari koje ne želiš da vidiš, 
ali 
ne i srce - zbog stvari koje ne želiš da osetiš!




Princeza sam na otoku Kiše
 oblacima snova plovim i osjećam Kišu.
 O s j e ć a m.




Ne mogu u zlu da živim, 
 a za dobrotu ismijat će me.

 VESNA PARUN








Mače moje malo,
lavče moje. 


      Tragovi 
 Bane Dimitrijević



Dugo smo hodali pustom zemljom ne videsmo kuće ni čoveka 
kada već gotovo izgubismo svaku nadu ugledasmo otiske 
ljudskih stopala i odvažno krenusmo za njima 
Tek smo na kraju shvatili da su to bili naši tragovi sa početka 

putovanja


    










Za milion godina