♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

30. studenoga 2013.

ZaštO



Koliko puta moram da pokušam da ti kažem da mi je žao zbog stvari koje sam uradila 

kad krenem da ti kažem  tada moraš da mi kažeš 
hej ova vrsta problema je tek počela. 

Kažem sebi mnogo puta
zašto nikad ne naučiš da držiš svoja usta zatvorena 
zato toliko boli čuti reči  koje nastavljaš da govoriš 
koje govoriš. 

Reci mi zašto molim te reci mi zašto. 
Možda sam luda možda sam slepa 
možda sam 
besumučno neljubazna 
ali j
oš uvek mogu da pročitam šta misliš 
i ja sam čula previše puta 
da bi ti bilo bolje bez 
pored toga,
 zašto ne možeš da vidiš 
da ovaj brod tone 
ovaj 
brod tone ,
 ovaj 
brod tone.


Hajdemo do ivice vode i možemo odbaciti sumnje 
neke reči je bolje ostaviti neizgovorene 
ali me one i dalje okreću naopačke 
okreću naopačke 
bebo okreni me
 naopačke. 


Ovo je knjiga koju nikada nisam pročitala
ovo su reči koje nikada nisam izgovorila 
ovo je put kojim nikad nisam gazila 
ovo su snovi koje ću sanjati 
ovo je radost koja se retko širi 
ovo su suze, suze koje lijemo 
ovo je strah ovo je strah 
ovo je sadržaj u mojoj glavi. 

I ovo su godine
 koje smo potrošili 
i ovo je ono 
što one predstavljaju 
da li znaš kako se osećam?  

Jer mislim da ne znaš
 kako se osećam 
 kako se osećam 
nikada nećes znati 
nikada nećes znati 
 Zašto?