♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

30. studenoga 2013.

O delima ljubavi







Mi smo kao ruže
 koje se nikad nisu potrudile da procvjetaju
kad je trebalo da cvetamo 
kao da se suncu 
smučilo od čekanja.
Bukowski











Volim te...
Volim te i kad me zaboraviš,
i kada si tužan, 
i kada se smeješ, kada skreneš sa puta, 
kada ideš ivicama ponora, 
kada se vineš u visine.
Volim te...
I kada glumiš sreću, 
i kada spavaš, volim te u bojama cveća.
Voli me i kada boli...
Voli me, daj da bi dobio.
Srećna sam jer si srećan.



Posted: 25 Apr 2013 01:09 AM PDT

I, 
mislim da je u tome sva suština, 
sva filozofija vjere;
Ne ogriješiti se o drugog čovjeka!
 Ne svjesno i nikad namjerno. 
Ako se ipak desi, 
ostati čovjek, priznati grešku,
 nema bezgrešnih, 
zamoliti za oproštaj.
Eto, treba biti
 i 
ostati čovjek , 
 čovjeku biti čovjek.

Meša Selimović 




Posted: 23 Apr 2013 11:17 PM PDT


P.S. Bili smo djeca mi i šetali smo bosi.




Posted: 23 Apr 2013 11:17 PM PDT
ČARLS  BUKOVSKI 



DEFINICIJA

"Ljubav je ono što misliš da je druga
osoba uništila.

Ljubav je ono što je iščezlo sa
epohom pomorskih bitaka.

Ljubav je telefon što zvoni,
isti glas ili drugi glas,
ali
 nikad onaj pravi glas."






Dakle

Koji broj jastuka nosiš?
Imam jedan koji mi je mali,
mislim da će biti taman za tebe .
Taj jastuk je,
među nama,
u poslednje vreme bio pun briga 
i pripremajući ga za iznenadnog gosta,
dobro sam ga protresao,
za svaki slučaj .

Znao sam,
iz sopstvenog iskustva,da u njemu ima i odličnih, 
evergrin snova i ponadao sam se da neki od njih neće odoleti lepoj, 
nepoznatoj glavici.


Znaš li ti koliko sretnih ljudi hodi ovim svijetom?

Onih koji nemaju nikakvu muku, 
 ni bol, 
 ni strah,
 ni tajnu,
 ni strepnju,
 ni nemir,
 ni tugu?

Koji radosni leže i radosni se bude 
i kreću u novi dan?

Ne znaš?
Hoćeš da ti kažem?

Ni jedan.
Zato digni glavu, 
zatomi uzdah, daruj mi smiješak.

Može i nejak, 
 ali ga ipak hoću. 
I želim.

Balašević









O delima ljubavi 





" POSLE SVEGA , LJUBAV ĆE DA NAS PRAVDA,
DA IZRAVNA MERU" 



Ivan V.Lalić