♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

14. studenoga 2014.

Gibonni - Žeđam



Tražim previše od ovih rima

od riječi što ne prilaze
kao uplašena jata riba...

Tražim previše od ovih žica
da ti svaka nota pristaje
i da ima tvoje crte lica
da tvoja je...

I uvijek ću te voljeti
i gorjeti
od prvog trena
za tobom žeđam.

Tražim previše od tebe, mila
da me tvoje usne pomlade
i da ljubav tvoja nema stida
nema predaje...

Tražim previše od ovih zica
da ti svaka nota pristaje
i da priča ova nema krivca
nema izdaje...

Kako napraviš da nisam običan
i da me ne vidis sa gore strane
i kako napraviš kad ti nisam komičan
koliko uzimam, a koliko dajem

Tražim previše od tebe, mila...










“Ograđujem se, 
utišavam, slušam muziku.
 Čudno djeluje na mene, 
gotovo hipnotično, 
s njom se ne sporim. 
Ništa joj ne mogu. 
Nemjerljiva je, sveobuhvatna, strašna po snazi, 
ne mogu da je odvojim,
 ne mogu da je doživljavam kao nešto izvan sebe,
 useljava mi se u krv,
dišem njome” 
Meša Selimović, Tišine








You know what is best in broken hearts?
 I truly can not break once. 
Everything else is just a scratch.





Znate što je najbolje kod slomljenih srdaca?
 Istinski se mogu slomiti jedanput. 
Sve drugo samo su samo ogrebotine