♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

9. veljače 2020.

Minijature ~ minijatura ¸ .• * ¨ * • ♪ ~ * •. ¸ ¸♫ PLETENIJE SLOVES~ ♫¸ ¸ . • *~ februar 9. 2020 ¸ ¸ .• * ¨ * • ♪ ~ * •. ¸ ¸♫¸



Neću da o tom pišem roman,
 k o svaki prosečan grandoman, 
biću srećan ako dovršim svoj stih.
 Jer sati i minuti nisu čuli za 
"slow motion".
ღ Đ.Balašević ღ



Pipi ima velike okrugle, crne oči. 
Sve ostalo na njoj je belo.

Njoj su se videle samo oči. 
Ja stvarno nisam od onih koji padaju na oči,
 ja sam više za neke konkretnije atribute,
 ali Pipi, 
Pipi me je hipnotisala. 
Nisam video ništa osim njenih očiju. 
Posle Pipi sve je imalo snižen ton. 
Ja kad mislim o Pipi,
 ja samo vidim sve belo i ta dva crna oka... 
( Ukopan ~ I.Tokin )



ღڰۣ Life is not a straight line





Čekajući svoj mali lajk 
ღ Isidora Bjelica

Virtuelna arena je gora 
od svih arena u istoriji - 
to je javna sudnica, 
gubilište, bordel 
i ludnica u jednom.



А наша деца песме су моје, 
тих састанака вечити траг, 
то се не пише, то се не поје,
 само што душом


пробије зрак. 
То разумемо само нас двоје, 
то је у рају приновак драг,
 то тек у заносу пророци слуте, 
Santa Maria della Salute.
 Л. Костић



Elsa je od one dece koja 
rano nauče da je lakše
 ići kroz život

ako možeš sam sebi da biraš saundtrek 
 F.Bakman


Gustav Krklec ஐ


Guslara sretoh. Bio je slijep. Al' reče: "Sinko, život je lijep".
 Zbunih se malko. 
Zar zbilja lijep? "Vidjet ćeš sinko, kad budeš slijep!



Nijedan put 
koji vodi do samoubojstva
 nije isti: 
krajnje je poseban,
 neshvatljiv i užasan.

SMRT JE KRAJNJA NEMOĆ. 
NEMOĆ JE KRAJNJI OČAJ . 
OČAJNI LJUDI PRAVE 
OČAJNIČKE POTEZE.



Ne teče to rijeka, već voda, 
ne prolazi to vrijeme, nego mi.


Jedan minut strpljenja, 
deset godina mira.



My Immortal 💗✌ 
strana muzika


UVIJEK TAMO
 KUDA NAS 
MUZIKA VODI
 ڰۣ Šubert



Demijan ღ H. Hese ღ



"Ljubav ne mora da moli", reče ona, "niti da traži." 
Ljubav mora da ima snagu da u sebi samoj dođe do izvesnosti 
Onda više neće biti vučena, nego će ona vući. 
Sinklere, vašu ljubav vučem ja. 
Ako me ona nekad povuče, ja ću doći.



Song blog , open by clicking on the image of lilies
 ღϠL₡ღ

Nakon nekog vremena
 naučiš
 da i sunce opeče
 ako mu se previše približiš.
Stoga sadi svoj lični vrt
 i uređuj svoju dušu, 
umjesto da čekaš
 da ti netko pokloni 
cvijeće.






Stvari su se našim očima 
mijenjale kao naša osjećanja 
i činilo se da je sve ogrnuto 
čarolijom i ljepotom, 
iako su čarolija i ljepota 
bile samo u nama

 Isidora Bjelica o 
Tajni trenutka 

Dakle, onda kad osetimo sreću,
 bilo zbog drugog bića,
 bilo zbog slike,
zalaska sunca
 pogleda u bilo šta 
što nam je nazovi stvarnost donela
 - prigrlimo ga s radošću 
jer smo to dobili i osetili, 
ali bez tuge jer će proći 
i bez želje da traje večno



Stavljala sam ti tačke , zareze i apostrofe. 



Ništa ne krijem. 
I nemam, stvarno nemam za čim da žalim jer,
 ja sam hodočasnik 
i ljubav je moj Jerusalim.
M. B. Mojsilović 



Nekad odemo da razmislimo, 
a nekad jer smo razmislili.




Putovanje ~ Z. Golob 



Što govorim već 
sam rekao 

šutio sam o istim stvarima 
Svejedno je šutiti ili govoriti, 
isto je otići ili se vratiti...



Ivo Andrić


OTIŠAO SAM. 
IZA MENE JE OSTALO 
SVE ŠTO SU LJUDI REKLI, 
KAO PRAMIČAK MAGLE 
KOJI SE GUBI. 
A SVE ŠTO SU URADILI 
PONEO SAM NA DLANU
 JEDNE RUKE




PLETENIJE SLOVES~ ♫¸ ¸ 
Dodirni me slučajno .
• *~ februar 7. 2012 ¸ ¸ .• * ¨ * • ♪ ~ * •. ¸ ¸♫¸



TI SI ONO NAŠTA MESEC UVEK MISLI I PESMA KOJU SUNCE UVEK PEVUŠI , 
TO SI TI .


Ovo je najdublje čuvana tajna 
koju ne zna niko. 
To je koren svih korena
 i pupoljak svih pupoljaka 
i svod svih svodova 
onog drveta zvanog život; 
koje raste više no što se duša može nadati 
i dublje no što um može sakriti… 
To je čudo koje održava zvezde rasutim. 
Nosim tvoje srce sa sobom , nosim ga u svom srcu
 ஐ E. E. ஐ Cummings ஐ




A sve bajke žive od onog što je drugačije.
 "Samo drugačinji ljudi menjaju svet,
 niko normalan nije baš nikada ništa promenio" 
( F. Bakman)



LILY(UM)MINE 
ღ 
crtica o najljepšoj bajci

Bajka koja nas podsjeća 
da vječna ljubav postoji, 
te da ona zauvijek ostaje 
u nama i sa nama. 
( Onda - . Kapor)




JA ĆU DA ODLEPIM BEZ TEBE, 
ALI ĆU PREŽIVETI, 
KAO I TI 
Pas 
♥✨♥
 Ivan Tokin

LAKO JE TRI CENTIMETRA CVETA IZNAD DESET METARA KORENOVOG SISTEMA. 
LAKO IMA TANKU PRIČU. 
LAKO JE ZA TURISTE U ROĐENIM ŽIVOTIMA.



ОД САДА ВИШЕ НЕ МОРАШ ДА ХОДАШ, 
НОСИЋУ ТЕ У ღ

ОВДЈЕ СРЦЕ - ОВДЈЕ ТИ!



The Butterfly Effects ஐ 
14. 11.2017.ஐ 
Najveći događaji nisu najglasniji, 
već najtiši sati ღ ஐ


TO ŠTO BRODI NE MOGU DA PREVALE
 ČOVJEK UMIJE



TI SI MOJE SKRIVENO ZNAČENJE 
~ ONA ZLATNA NIT...



Ti možda imaš opipljiva bogatstva, 
kovčege dragulja i ćupove zlata. 
Ali bogatiji od mene nikad nećeš biti 
jer ja imam nekog tko mi je pričao priče.
 ~ Sintija Perl Maus



Uživanje u gledanju dječje ljepote i sreće,
čini da moje srce bude preveliko za tijelo ღ


Emerson



MOŽE LI ONO ŠTO DRŽIMO U RUCI
 IMATI ISTU ONU VRIJEDNOST 
KAO OVO ŠTO DRŽIMO U SRCU ?

LJUBAV, 
POTSJETNIK. ČUVAJ JE.
 MOŽDA JE TO JEDINO ŠTO TI JE PREOSTALO.
 NEKA SIJA U TEBI. 
NEKA TE NAĐE. PUSTI JE KROZ TU MALU MOGUĆNOST I NEKA TE ZAGRLI I ODVEDE KUĆI. ஐ



.• * ¨ * • ♪EH, TA PESMA... * •. ¸ ¸♫¸



JEDNA PESMA STO PUTA,
 DOK PIŠEM, DOK DIŠEM. 
JEDNA PESMA DOK HODAM. 
KAO DA ZA NEKU DRUGU I ZNAMO 
JEDNA PESMA, OD KOJE OSEĆAM SVAKU KOST U OVOM TELU. ONA JEDINA OD KOJE MI PUCA KOŽA
I KRV MI SE HLADI, 
I VENE IZLAZE NA POVRŠINU;
 ŽEDNE:
 OD KOJE MI SE ŽIVI I UMIRE; SLUŠA I SVIRA. 
 Ivan Tokin ( iz priče Muzika ) M2 



JESMO LI SE VOLJELI,


JE LI TO BILA ISTA LJUBAV 
ODUVIJEK PREKRIVENA POLJUPCIMA
 OD MESA I KOŽE,
 LJUBAV SLATKA 
KAO SMRT
 DOVOLJNA SAMA SEBI?
 Zvonimir Golob



Jovan Dučićღڰۣ ڰۣ

Nikad čovjek prema čovjeku nije pravedan:
 ni kad voli ni kad mrzi



ЖЕЉЕЛА БИХ ДА ТИ ДАМ 
СВЕ ОНО ШТО НИКАДА НИСИ ИМАО,


А ЧАК НИ ТАДА НЕ БИ МОГАО ЗНАТИ КОЛИКО ЈЕ ЛИЈЕПО 
ВОЉЕТИ ТЕ ღ
Фрида Кало ~ Марија Хесе



OtIsAk RiJeČi Na BlOgU.Da li Se UtiSnuO 
ili
 OtiSnuO? ღ


MAK U ŽITU
U kosi žita rujni mak cvet'o. Sunce mu ljubi prašnik pun žara. Svud oko njega treperi leto K'o žarki leptir ...


Kanconijer ~ 61.sonet
Petrarka u svom delu prati svoju ljubavnu istoriju – od prvog susreta sa Laurom, pa i posle njene smrti.Kanconijer je i podeljen ...


Rekli su o pticama : Igo, Deval , Tagora .
Budi kao ptica koja praveći kratku pauzu u letu, oseti tanke grančice ispod sebe, i nastavi dalje pe...


Poetika žudnje – Rina Sing
Pobacaj noćas sve svoje hartije odloži pero pusti da ti prsti pišu po mom telu, neka je prazna stranica, nek...


Divan dan, divan dan za ples na kiši Hajde van, hajde van i ponesi kišobran ღϠL₡ღ
PleS Na KiŠI ღϠL₡ღ Čika J.J. ZmaJ https://www.youtube.com/watch?v=N_vpZqyRUKw


StEpSkI VuK ~ H.H.
Ko danas hoće da živi i da uživa u tome, ne sme da bude kao što smo ti i ja. Ko umesto ciguljanja traži muziku, umesto ra...


Osluškivanje srca ~ J.F.Zendker
Bogatstvo čovjeka je u njegovom srcu.


Engleski pacijent ♡
Srce je vatreni organ ♡


KLJUČIĆ ZA OSMEH ~ VID VICKO VUKELIĆ
Moj ključić za osmeh- to su lepe reči, ne može da niko u tome me spreči. Svima ću da kažem- dobar dan i zdravo, da ku...


Povratak- Dobriša Cesarić
Ko zna (ah niko, niko ništa ne zna. Krhko je znanje!) Možda je pao trak istine u me, A možda su sanje. Još bi nam mogla de...



— Zar smo svi zli? — 
            Svi. 
Neko manje, neko više. 
         Ali svi.


Svi kao brinu o svima. 
Svatko je prijatelj kao . 
Svima je kao stalo 
do tebe i do svijeta 
♥¸.• E.Kišević


I'm Lily. And that in my hair? 
That's my wind. ♥¸.•

Bosnia & Herzegovina



THE FIRST SNOW
 ★¸.•*´¯`★ Friday,14.12.2018.




O bludnicama i farisejima 

★¸.•*´¯`★ 

Isidora Bjelica






Bludnice
su mi uvek bile bliže od bacača kamenja, 
jer sam uvek znala i osećala duboki mrak 
patologiju 
u svakom serioznom bacaču kamenjа.

1 komentar:

Lily ~ Krin kaže...

For The Power Of The Moment Now And Forever