♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

20. kolovoza 2014.

Poetika žudnje – Rina Sing



Pobacaj noćas sve svoje hartije
  odloži pero
pusti da ti prsti pišu po mom telu,
neka je prazna stranica, neka je reč, jedna rečenica,
napiši pesmu. 

Ako mi tvoja gramatika povredi kožu, ako uzdahnem, ako jauknem,
neka ti zagrljaj bude još jači, i ako tvoji prsti stanu da mucaju
umoči ih u noć
i počni iznova.
 Popuni moje margine,
uguši me jezičkim pravilima,
ispravi slovne greške ovog ludila koje stvaraš,
usnama izbriši sve čemu tu nije mesto. 
Pod tvojim prstima nastaje štivo koje me čita,
napisano ima uvid u stranice mog života
oživele 
tvojim dodirom
ove noći.