♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

22. srpnja 2022.

Djordje Balasevic ღ Uspavanka za decaka





Pričaće ti jednom možda, kako sam ja bio… Štošta
Pile moje… Pače moje malo
Mudrovaće, Badavani… Kad me nema da se branim
Da sam blizu… Ne bi im se dalo


Pričaće ti o plovidbi… Ti što nisu sidro digli
Šta sam za njih neg ukleta šajka?
Tvrdiće, sa zlobnim sjajem… Da sam drhtao pred zmajem
Gledali su oni… Iz prikrajka

Al ti slutiš otkud bore… Trunje se u oku diglo
Olujno je tamo gore… Gde nas nije puno stiglo
Znam da sanjaš more sveća… I korake po tom doku

Pričaće ti, kojekakvi… Zloba se ko rubin cakli
Kako odjek mog osmeha ječi
Kleće se u pretpostavke… Kljuckajući, kao čavke
Moje loše prepričane reči

Brojao sam ljude s krsta… Pravila i izuzetke
Posvud promačena vrsta… Samo retki nađu retke
Znam da sanjaš vaskrsenje… Jednu siluetu plahu
Ti si tamo bio… U mom dahu

Pričaće ti jednom svašta… Boljima se teško prašt
Pile moje… Pače moje malo
Silni miševi u boci… Javiće se ko svedoci
Pustolovnog traganja za Gralom

Ne znam više, bože prosti… Dal da strepim… Il da stremim
Da to breme posebnosti… I na tebe nakalemim?
Ako nije kasno već?

Znam da sanjaš rimovanja… Krike… I tišinu nemu
Ti si bio svugde u mom svemu
Pile moje… Pače moje malo
Lavče moje

 Uspavanka za dečaka
 
https://www.youtube.com/watch?v=rejc-5Idhy4

Nema komentara: