♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. srpnja 2022.

Tako to ja vidim (Vrapci u oluji - Ninoslav Mitrović)


 
"Ne moraš to da kažeš. 
Vidim to i sama. Sinoć se u moju kuću vratio drugi čovjek. Ne onaj koga sam našla u šumi i s kim sam sve ove godine dijelila krov i postelju, ali nikad srce.
Zar ne?

Hoćeš li sada juriti za avetima? Za onima koje se volio? Za onima koje mrziš?

Oni nisu tu Bogdane. Ali ja jesam. Ja sam živa, pogledaj me! Stojim pred tobom. Nisam utvara, vazduh ni vjetar. 

Živa sam, Bogdane!"


P.S.

1.Ko je Vida?
Bogdanovo zlatno tkanje sa velikim V.,
heroina horor romana 
"Vrapci u oluji".

Vida,koja nikada nije bila njegova,iako je sve učinila za njega. Spasila ga, njegovala ga, vidala mu rane,hranila ga, ljubila ga i u Bogdanu je vidjela samo unesrećenog čovjeka kojeg je grupa zlikovaca htjela ubiti,
 ali nikad nije vidjela nakazu kakav je bio u očima drugih i dijelila je postelju sa njim voleći ga takvog-kakvog ga je upoznala:
"Njenu kožu, preplanulu do haljine, a ispod bijelu i meku, do maločas netaknutu suncem i muškom rukom. Topli su zraci odozgo padali na nju,pretvarajući je u zlatan vez. Bogdan je sa stidom pogledao u svoju ogrubjelu ispucalu šaku, koja je na čas pomutila tu čistotu", 
onda se osvetila u njegovo ime, onome koji ga je unakazio za cijeli život fizički i psihički,
 pa ga hladno ubio i zataškao ubistvo. 
Osvetila se,zato što su pravdu preinačili oni koji to nisu trebali...

2.O romanu?

Sjajan roman sa dosta obrta i neočekivanih događaja kao i neočekivanih rješenja i brutalnih scena (koje lede krv u žilama). Roman koji se čita nadušak.

Takvo je moje iskustvo, pa vi sad  vidite...


3. O simbolici imena? Tako ja to vidim.

Bogdan: 
Prema starim vjerovanjima, djeca sa imenom Bogdan su bivala "zaštićena od Boga" koji im je darivao dobro zdravlje, sreću i uspjeh u životu. Da li je junak romana bio zaštićen? Preživio je Solunski front - Kajmakčalan, preživio je događaje u jami, preživio je ..., 
a šta je bilo poslije ? 
Čini mi se da nije bio Bogom dan ili ipak je:
"Obradovaće se pravednik kad vidi osvetu, 
opraće noge svoje u krvi bezbožnikovoj".
(Psalam 58.10)

Vida: 
ženski oblik imena Vid. Nastalo od osnove "vid". Vida koja sve vidi i osjeća , prije svih. Vida koja vida rane i donosi spas onom kojeg vida.Vida koja jasno vidi poštenje i časnost Bogdana. 
Vidi šta su mu uradili i vidi da mora osvetiti Bogdana
 uime svoje ljubavi,uime onog što su zajedno doživjeli, dok mu je vidala rane.
Vida ne može dozvoliti da zločinac hoda slobodan, živi ogrezao u hedonizam i napreduje u službi samo zahvaljujući 
lako stečenom bogatstvu i lopovluku.
Kada neće da mu sude oni koji trebaju - hoće Vida:
"Bogdana sam upoznala zahvaljujući tebi....
Zahvaljujući tebi sam i ostala bez njega.
Zato sam večeras  ovdje.
Možeš li ga vratiti iz mrtvih?"

Andrejić nije dao dovoljno dobar odgovor:
"On se već jednom vratio iz mrtvih. Ali nikom nije pošlo za rukom da to uradi dvaput" 
Vida mu je presudila  na najbrutalniji način.
Andreja - Andrejić: 
je naš oblik grčkog imena Andreas. Ime je izvedeno iz grčkog "andreia " što znači "hrabrost", "muževnost". Ali ovdje se radi o Andrejiću , umanjenici imena Andrej. 
Deminutiv je izvedena riječ koja označava što manje u odnosu na normalnu (osrednju) veličinu.

Nema komentara: