♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

28. studenoga 2022.

Moj recept za podjelu "zvijezda - sreće"


Održavati blog živim, znači

Pisati ga.

Brisati ga.

Preslagavati ga.

Davati mu vrijeme - uzimajući od svoga.

Iza svakog posta ili stranice, stoji misao i emocija koja me pokreće, 

koja je dovela da svaka stranica izgleda,

 baš tako, kao što je i napisana,

 jer baš tako je i trebala da izgleda kao u trenutku pisanja.

Uglavnom, 

blog ne bi bio ni živ da mu nisam udahnula misao,te 

ljubav kao vrhovnu emociju.

Rata, nasilja, grubosti svih vrsta je previše u našem dobu i samo će ljubav spasiti svijet, to mržnja nikada neće moći.

Kad bih ja dijelila zvijezde taj "recept za podjelu zvijezda - sreće" bi  izgledao ovako:

JEDNA TEBI, JEDNA TEBI, JEDNA TEBI,... 

JEDNA MENI.

SVAKO BI MORAO DA DOBIJE KOMADIĆ SREĆE,

BAREM, JEDNU ZVJEZDICU, 

JER AKO SREĆA NIJE OPŠTE DOBRO SVIH ,

ONDA JE ISTO KAO DA JE I NEMA.

Šta bi to značilo da su svi ljudi oko mene nesrećni, a samo ja srećna? 

Da li bih u takvim okolnostima mogla biti srećna?

Za sebe sigurno znam, da ne bih. Za vas ne znam, odgovor je u vama.




Nema komentara: