♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

11. studenoga 2022.

To je moja priča o ramondi nataliji ili cvjetiću feniksu ♡ڿڰۣ-ڿ



Cvjetić
endemska vrsta - osjetljiv na izumiranje, pa je stoga zakonom zaštićena vrsta u Srbiji.


Cvjetić
dobio ime po kraljici Nataliji Obrenović.


Cvjetić
ima osobinu da kada se potpuno osuši,
može da oživi,
ako mu se doda par kapi vode,
pa je poznat i kao
cvijetić feniks
("rađa se iz pepela", u smislu iz ničega).


Cvjetić raste
u višim i visokim predjelima u Makedoniji, Grčkoj i Srbiji.


Da bih ja opstao u svojoj prirodnoj sredini, molim vas, lijepo vas molim :
" Nemojte me brati za vaš herbarij.
Osušen i sveo ne nudim svoju ljepotu u punom sjaju. Najljepši sam u svom prirodnom staništu.Tu me gledajte i pospite ako sam suh i uveo, malo vode po meni i vidjećete šta je to feniks".

Amblem 
sa cvjetićem ramonda natalija se nosi
11.novembra
kao zaštitni znak na praznik
Dan primirja u Srbiji,
kojim se obilježava prestanak
Prvog svjetskog rata.


Legenda o nataliji ramondi
ide u sami vrh priča o nekom cvijetu i zaista se može ispričati i zagolicati maštu svakom čitaocu.
Priča se može i proširiti 
ako poznajete istorijske činjenice vezane za Nataliju Obrenović ili Prvi svjetski rat, zavisno od toga kome je pričate i ko je slušalac. Dakle, može  da bude bajka o cvjetiću ili istorijska saga.

Nema komentara: