♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

23. studenoga 2022.

I tu nema trta-mrta ; Na mom putu ti si crta...



Stojiš u centru mojih misli
Kao maslina na pizzi,
Kao znak Mercedesa na haubi.
U mome svemiru
Ti točno si u središtu
Mojih snova, pa i trauma.

Znam da nije kul kad si slavan
Biti tako monogaman,
Al' ja to jesam bez imalo stida.
I nek se čudi cijeli kvart
Što su mi druge žene škart
Al' ti si meni čista srida.


I tu ne postoje strane,
niti lijeva ni desna.
Sve su to panorame
a ti si moja cesta.

K'o na CD-u ona rupa,
K'o na mom trbuhu pupak
Tako si ti meni sredina.
I tu nema trta-mrta,
Na mom putu ti si crta,
A ja te pratim dok me ima.

Maslina ~ Hladno pivo




Nema komentara: