♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

5. prosinca 2015.

Goran Tadić



Имам додир за сваки твој немир
и нежне речи против грубе тишине.
Имам све што немаш, а треба ти,
имаш све што немам, а треба ми.
Ништа ми не дај, моје задржи.
Не смеш дозволити да те заведе
ово што ми наивног завело.
Никуд не бих из твојих очију,
ту је најсветлије и најтоплије,
ал 'плашим се, изгубићу се,
нити ћу моћи,
нити ћу хтети да се нађем.
Имам све што је потребно да те имам,
ал 'не бих имао снаге да поднесем
да те једног дана немам.

Боље да те немам,
него да те имам, па да те немам,
ал 'ко мене пита шта је боље.
Боље би било да ме нема, 
али ја: има,
па кад ме већ има, узми ме у очи,
ту је најсветлије и најтоплије,
нек 'се у њима изгубим,

нико неће приметити да ме нема. 

Nema komentara: