♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

24. ožujka 2016.

Брана Црнчевић ღ

Чим 
прођем поред какве јорганџијске радње, 
сетим се стрица. ...

Кад је мој отац умро, стриц је дошао по мене, 
ухватио ме за руку и одвео својој кући. ...

Једном сам га питао како је постао јорганџија. 
Рекао је да би он био песник,
 али да је стрина убила песника у њему.

- Како је убила? Да ли је узела пиштољ па убила?

- Није баш тако - рече стриц - Има много начина да се убије песник у човеку. Твоја стрина није пуцала.

Отрчао сам стрини:

- Он каже да си ти убила песника у њему.

- Кажи ти стрицу да је то, можда, истина, 
али ја нисам гађала песника него пијанца, 
који је, нажалост, остао жив. Рекао сам то стрицу и он се целог дана смејао.

У то време некако јa сам се први пут и болно заљубио.

Имао сам неколико дана више од тринаест година.
 Девојчица је била још млађа.



Ех ,та песма ღ


ღТа песма 
Драган Стојнић

Nema komentara: