♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

15. ožujka 2016.

♡ڿڰۣ И молио сам очи ♡ڿڰۣЈован Јовановић Змај







И молио сам очи
Да сузе не лију,


И молио сам прси
Да тако не бију.


И преклињо сам љубав
Та да ме не куша,



Ал љубав, очи, срце,
Нико ме не слуша.

А један цветић што га
Најлепши роди мај


Чуо је што сам крио,
Најтајниј′ уздисај.


Мирис се тога цвета
С уздахом замрси,


И цветак порумене,
Паде ми на прси.


Па сад ми цветак дражи
Од самих очију,


Па сад ми цветак ближи
Од самих прсију.


Па сад ме љубав гони
Да иштем опроштај-


Гле шта учини са мном
Малени цветак тај!