♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

26. ožujka 2016.

Happy Easter to visitors blog













[~*~ Lily of the West ~*~]
 இڿڰۣ .Un emozione per sempre .. ڿڰۣڰۣ ‎


Jedan večni osećaj - Jedna neraskidiva emocija
Želeo bih da mogu da te pamtim tako
sa tim osmehom probuđene ljubavi
kao da me je iznenada pronašao
jedan zrak sunca koji me posmatra

Želeo bih da mogu to da pamtim, znaš
kao jednu zaista važnu priču
čak i ako nestane emocija koje imaš
barem lagana pesma

Mislim na oproštajne reči
nekako sam razočaran
ali čak ako se ostave u pustinji
naći će način da utole žeđ

Neke ljubavi poklanjaju
jednu večnu emociju
trenutke koji ostaju
večni trag u našim mislima
neke ljubavi ostavljaju
večni trag u pesmi
reči koje ostaju na taj način
u srcima drugih ljudi

Želeo bih da ti posvetim više
više od ovog vremena koje ti mogu dati
ali u mom svetu ne postojiš samo ti
i zato moram da idem
tu su mora i doline
koje želim ponovo da vidim
tu su prijatelji koji me čekaju
da se igramo

Neke ljubavi poklanjaju
jednu večnu emociju
trenutke koji ostaju
večni trag u našim mislima
neke ljubavi ostavljaju
večni trag u pesmi
reči koje ostaju na taj način
u srcima drugih ljudi

Neke ljubavi ostavljaju
jednu neraskidivu emociju

Odmeravanje sreće


Čak i čovek koji ne daje životu ništa, traži od života sve.

I za čudo, nijedan čovek ne može da odmeri sreću koju ima,

nego samo sreću koju nema.

Jovan Dučić 



இڿڰۣ-♥ ♥ ڿڰۣڰۣ Lily of the West

Posted: 19 Feb 2015 10:39 AM PST





இڿڰۣ-♥ ڿڰۣڰۣ Lily of the West

Posted: 19 Feb 2015 10:34 AM PST





Ernesto Sabato

Posted: 19 Feb 2015 09:57 AM PST



Pokatkad verujem da ništa nema smisla. 
Na jednoj malenoj planeti, 
koja juri prema ničemu 
već 
milionima godina,
rađamo se 
u boli,
rastemo, 
borimo se, 
razbolijevamo se, 
patimo, 
drugima nanosimo bol, 
vičemo,
umiremo,
umiru
drugi se rađaju
da bi počeli ponovo beskorisnu komediju.

Da li je cijeli naš život niz anonimnih krikova
u
pustinji indiferentnih zvijezda


[~*~ Lily of the West ~*~] 


I dobro i zlo stane u njega .

[~*~ Lily of the West ~*~] 
Sedam osmina



Po Balkanu pala tama
drumovi su u žicama
svaka bašća granicama spartana
krijem kompas u prsima
uvek neki prolaz ima
ako brodiš po zvezdanim kartama
znam sad je kasno
to smo šta smo
nikom više nije do nostalgije
al' ja nit' delim niti množim
niti se na tuđe ložim
ja sam samo malo proklet
ne pitaj čime, ma evo ga opet




இڿڰۣ-ڿ Nothing Else Matters III ♥ ڰۣڰۣ♥

இڿڰۣ-ڿ Lažu ,lažu me II  ♥ ڰۣڰۣ♥

Lažu, lažu me
da vrijeme liječi sve
možda sidu i tumore
al' nju nikad ne

இڿڰۣ-ڿ Nek padaju ćuskije I  ♥ ڰۣڰۣ♥


Ma nek', neka padaje ćuskije
neka me sevdah opije
dzaba srce bez tebe ne umije

[~*~ Lily of the West ~*~]


Сонце во твоите руси коси,

ангел што љубов мене ми носи.
Ѕвезди се кријат во твоите очи,
злато мое одамна чекам да пристигнеш ти.

Ѕвезди се кријат во твоите очи,
злато мое одамна чекам да пристигнеш ти.


~*~ Lily of the West ~*~Februar ( lat. februarius)
Posted: 28 Feb 2015 02:20 AM PST






Veljača , drugi mjesec u godini

(28 ili 29 dana) ,

nazvan po rimskom godisnjem prazniku

(februa).




Pogledajte me, Milord
Vi me niste nikad vidjeli...

Ali Vi plačete, Milord?
To, nikad ne bih vjerovala

Eh dobro, vidite, Milord!
Nasmješite mi se, Milord!
Bolje od toga! Malo jače...
Eto, to je to!
Hajde, nasmijte se, Milord!
Hajde, pjevajte, Milord!
La-la-la...
Ma da, plešite, Milord!
La-la-la...Bravo, Milord!
La-la-la...Još, Milord...La-la-la...


[~*~ Lily of the West ~*~]
Laka noć , svijete 




Nema komentara: