♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

14. lipnja 2016.

♡♥•*¨*•„BAJKA JE LJEKOVITA, A BAJKOVITOST NEOPHODNA...“






Nije dovoljno samo govoriti o miru - čovjek mora vjerovati u njega. 
I nije dovoljno ...
 Oni koji su u ratu sa drugima nisu u miru sa samim sobom. 









 Mesec se 
spuštao sve niže da bi maslačak lakše stigao k njemu.
 Neka se ne plaši! 
Neka krene!
Zar je drugo mališan i želeo?

Lagano,
 gotovo nečujno, otkide se maslačak od zemlje, 
prisloni za trenutak svoju srebrnu glavicu uz obraz mame suncokreta,
 a zatim kao krilat polete uvis!
Vide li ga ko? 
Ču li? 
Ježio se mališan pri pomisli 
da bi ga mogli zaustaviti, 
ali suncokreti su spavali, svi do jednoga!

A trave?
Spavale su i trave. 
Jedino je u noći potok bio budan, ali zauzet vlastitim brbljanjem nije imao vremena da vidi kako maslačak,
 srebrn i prozračan sve brže leti ka Mesecu, i zvezdama, 
i sam nalik na svetlucavu, mladu, zvezdu, najnežniju od svih.













♡♥ 

Samo pogledaj svijet!

Da su svi u pravu kada ističu svoju srčanost, ovaj svijet ne bi bio tako bez srca 


♡♥




Ivo Andrić ~ Ex Ponto





-Šta si vidio u ljetni dan, sine moj?
Vidio sam da je zemlja jaka i nebo vječno,
a čovjek slab i kratkovjek

- Šta si vidio, sine moj, u ljetni dan?
Vidio sam da je ljubav kratka, 
a glad vječna.
- Šta si vidio, sine moj, u ljetni dan?






Izbroj u sebi do deset 
to u večnost pretvori.
I sve što žmureći smisliš ostaće zauvek tako.







Svaka riječ prije, 
nego što si je izrekao, 
treba proći troja vrata. 

Na luku prvih vrata treba pisati: 
"To je istina?"
Na drugom luku pitanje: 
"Je li to potrebno?" 

Na trećem bit će urezan posljednji zahtjev: "Je li to ljudski?"

Prava riječ treba prevladati 
sve tri prepreke i doći do primatelja, značilo to malo ili puno. 

U današnjem svijetu, 
u kojem se gube suvišne riječi, 
gdje je potrebno otvoriti stotine vrata,
 od kojih mnoga ostaju definitivno zatvorena, 
ovo je najispravniji način.


Sme se sve što se ne sme .
I sme se više od svega !
Jedino , nemoj da rasteš
za inat i tebi i meni ,
do kraja ove pesme.






koji gubiš put kući ali ideš kamo te noge nose i znaš da si slobodan u svojim mokrim cipelama


Onome koji ima zle riječi samo zato što nije razjasnio sve sa samim sobom


Onome koji preklinje


A kasnije zaboravlja



Azra - Bez mene


A kad suze igraju razlozi se povlače 
pred iskušenjem da se zaboravi
 i da borba nikad ne ne ugasi proljeće
 u tvom srcu i da uspiješ bez mene


Zar ti nikada nisam rekao sine:
" Ko strči skraćuju ga za glavu."



Nikad nije kasno govorit o zamkama koje prijete 
sa 
interneta
Jedna od njih je manipulacija.



Manipulacija  
 je model ponašanja obilježen pokušajima da se iskoriste međuljudski kontakti radi zaustavljanja ili skrivanja relevantnih informacija. 
Manipulacija je 
također smišljeno baratanje krivim podacima, izvrnutim činjenicama, lažnim interpretacijama te vješto podmetanje kako bi se stvaranjem lažnog dojma ostvarila kontrola nad recipijentom.