♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

28. lipnja 2016.



Sreća je nešto,što biraš unaprijed.
Da li je moja soba lijepa, 
ne zavisi od namještaja
ili dekoracije.
To zavisi prije svega od toga kako ja zapazam stvari.


Ja sam u svojoj glavi već odlučio da je moja soba lijepa.
To je odluka,koju donosim
svakog dana 
kada se probudim.


Ja sam biram hoću li ostati čitav dan u krevetu i brojati dijelove tijela,
sa kojima imam
problema,
ili 
ću ustati i biti zahvalan za one dijelove,
koji me još uvijek služe.






 Ne dijelim ja ljude na dobre i loše,
 oni se sami podijele✫

                   



 Duše su poput postrojene vojske,
one koje su međusobno slične,
zbliže se,
a duše koje nemaju slične osobine ne zbližavaju se.

Nema komentara: