♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

18. kolovoza 2016.

Vitomir Vito Nikolić ♡♥•*¨*•.dobri duh Nikšića



BEZ NASLOVA  ♡♥•*¨*•.


Bijelim drumom očajno proboden
drumujem, skitač, bez lijeka.

Idem kuda me oči vode
u san, u pjesmu, u riječ, u čovjeka...
Tako ću jednom i u smrt da odem,
pa ako slučajno umrem - neka.











Dječak  ♡♥•*¨*•.

Dječak je ubio lastu, a ostali dječaci su povikali :
- Umrijeće ti majka!... Ko ubije lastu umrijeće mu majka!...
- Ja nemam majku – rekao je Dječak.
- Onda će ti umrijeti otac.
- Nemam oca.
- A brata, sestru?...
- Nemam ni brata, ni sestru.
- Nemaš baš nikoga?!
- Nikoga.
Dječaci su se zbunili. Kakva nesreća može da snađe nekoga ko je već toliko nesrećan?
Tišina je potrajala dugo, a onda se oglasi Dječak milujući svoju žrtvu u kojoj 

više nije bilo ni dana, ni sunca, ni cika...


- Žao mi je laste – rekao je tiho.





Neka me ne bude ♡♥•*¨*•.




Neka me ne bude kad budem prestao da volim
jer tada od mene ne bi ostalo ništa
- možda samo ugarak neki goli
od čitavog ovog velikog ognjišta.









20.Avgust 1973. ♡♥•*¨*•. 

Koliko kukavičluka treba za jednu 
hrabrost 
o jutro dobrodošlo 
i koliko opet hrabrosti za kukavičluk 
srce moje. 

Čije srce noćas grije 
tvoj veseli zvonki smijeh. 
Srećo moja davno prošla, 
kome li si dobrodošla.









Eros Rain ~ Chris Spheeris   ☁ ☂❥




♡♥•*¨*•. BIĆE JEDNO VEČE 









Jednom 
kad bude veče 
kad budeš sama 
i bude neka kiša lila, 
jednom 
kad oko svojih usana 
nađeš tuđi osmijeh, mila 
znam, 
biće ti teško a mene neće biti 
da ti u tom času štogod kažem. 
Biće jedno veče, jedna kiša i ti koju sam divno umio da lažem