♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

23. lipnja 2017.

U NAMJERI DA BUDEMO ISTI






U namjeri da budemo isti

sa što manje razlika u sreći,

Sa svoje sam silazio zvijezde

trudio se da ne budem veći


Cijeli svijet sam držao na oku

da ne čini što Ti ne bi htjela

Živio sam za ljubav duboku

spremao se na opasna djela



Kad si ruku pružila za dugom

plakao sam od velike časti

Od tad ne znam što da radim drugo

smanjujem se da Ti možeš rasti




Šta je dalje bilo, ne zna niko

i za dugo niko neće znati

ja je čekam, zna se tek toliko

da mi se sa svoje zvijezde vrati...



Duško Trifunović






SREĆA 
Krilata. Mala. 
Pomaganja. Tješenja. Razumijvanja. 
Sreću čine male stvari. 
OSJETIM .