♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

21. lipnja 2017.

TjeskobA


Nijedna Institucija
( i nijedna Revolucija )
ne garantira čovjeku
Pravo da Diše.
Nijedna garancija nije
toliko potrebna:
LJUDI ŽIVE
DAVEĆI
JEDAN DRUGOGA
ČITAVO VRIJEME. 
TI me daviš:
Uvijek kad Tebi ne mogu reći što mislim, 
Uvijek kada moram mijenjati boju svog glasa, 
da Ti na primjetiš što osjećam,
Uvijek kad govorim sam sa sobom 
pravdajući se pred svojim unutarnjim sucem — što si Ti,
Uvijek kad se pred Tobom moram paziti i kontrolirati, 
da Ti ne primjetiš
moje želje i moje strahove.
MOJA JE OSVETA TO ISTO TRAŽITI OD TEBE.
Svi živimo gušeći se. 
Svi mi davimo. 
Vrijeme je da počnemo disati slobodno.
Vrijeme je da pustimo drugog disati slobodno.
OTVORITI SE — to je.
Amen.
Tjeskoba se pojavi uvijek kad je duh zatvoren,
bez da se može širiti, letjeti, tražiti, djelovati.
Tjeskoba se pojavi uvijek kada se ne dopusti
da duša želi, osijeća, teži za nečim.
Tjeskoba je željeti disati — i ne uspjeti.
Tjeskoba je trebati disati — i ne moći.

Angelo Gajarsa 
[ Brasil - Brazil ]