♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. srpnja 2023.

ESTORIL

 



SREĆA 

JE ODNOS IZMEĐU ONOG ŠTO TI TREBA

 I 

ONOGA ŠTO IMAŠ.















PORTUGAL je zemlja Portugalaca, 
i
 mi, 
može biti,
imamo svojih mana,ali je jedna stvar sigurna: 
 mi ne volimo rat i zbrku.
Ima ko misli da je normalno ratovati,
 ali mi, eto,uzimamo pravo 
da 
ne delimo to mišljenje.
Ima čak nekih ljudi koji kažu da smo kukavice.
 Pa šta onda?
 Neka smo.
Bolje živ kukavica, nego mrtav heroj.

Je l tako ili nije?
Zbog naše ljubavi prema miru i redu,
činimo sve da kod nas bude red i mir.
 I nameravamo da nastavimo s tom našom dobrom tradicijom.
 
Mi ovde nećemo trpeti nikakva
 sukobljavanja!
 Tačka.

Ko se tamo napolju s kim džapa, 
to nas uopšte ne zanima.

UOPŠTE.

Nema komentara: