♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

14. ožujka 2016.

♡ڿڰۣ-ڿ ڰۣ-Kad zamirišu jorgovani


Slikovni rezultat za jorgovani

Koliko sam puta umro a ti me oživjela,
koliki sam pijanac bio a ti me otrijeznila,
kakve su vatre gorjele a ti ih gasila,
na kakvom sam bio dnu a ti si me spasila.


Poslije tebe je ostala duša gola k'o pustinja,
poslije tebe mi ljubav dodje kao milostinja,
ima noći kada tugu točim mjesto vina,
al' nema dana kol'ko je na srcu rana.


Lako ćeš ti bez mene al' kako cu ja bez tebe,
kad dodju teški dani, kad odu svi jarani
kad zamirišu jorgovani
kad dodju teški dani, kad odu svi jarani
kad zamirišu jorgovani.