♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

8. veljače 2014.

Gooran Tadić




Smrknem se, al’ ti svaneš,

pa vidim da postojim

i vidim da imam šta da vidim.

Podsetiš me da ni život, ni svet

bez tebe nemaju boje

(znam ja to, al’ volim da me podsetiš).

Smrknut sam, jer mi se oduvek crno piše,

a ti prkosiš zapisanom i sijaš mi u očima,

kao što mi duša sija dok je greješ,

pa pišem tobom, očima i dušom.

Smrknut sam, jer su me gasili

oni što nisu razumeli zašto sam sijao,

a ti me pališ i ložiš,
pa se radujem što još uvek umem
i što imam za koga da gorim.