♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

11. kolovoza 2014.

Albert Camus ☆


"Kad sudiš... 
ti, obuj moje cipele i prođi gradove, 
svaku dolinu i svaki brijeg gdje su moje noge kročile.
Ne zaobilazi prepreke. 
Ne preskači kamenje, već svaki osjeti, na svaki stani i ne zaboravi - 
u svaki džep ponesi po jedan. 
I ne odustaj.
Koračaj ako te zateknu kiše, ne mari... 
Stresi kapi s trepavica, udahni i nastavi.
Raduj se radostima, ali i tuguj tugama. 
Sve su one moje i podjednako imaju težinu.
Pazi da sve poneseš sa sobom, jer sve je to moje – dio mene. 
A kad se umoriš pod teretom puta i poželiš zbaciti sve sa sebe - stani,
uspravi se
i
onda sudi o meni.."
















A na koncu čovjek otkriva da nitko ne može istinski misliti ni na koga, pa bilo u najgoroj nesreći. 
Jer istinski misliti na nekoga znači misliti na njega minutu po minutu, 
a da nas ništa ne rastrese, 
ni kućne brige, ni muha koja leti, ni kakav svrbež. 
No uvijek ima muha i uvijek nešto čovjeka svrbi.



Albert Camus