♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

12. kolovoza 2014.

Besmrtna pesma ~ Miroslav Antić










Na ovu zemlju sam svratio
da ti namignem malo.
Da za mnom ostane nešto
kao lepršav trag.
I zato: ne budi tužan.
Toliko mi je stalo

da ostanem u tebi
budalast i čudno drag.




Kažnjavan za sve što pomislim, 
a kamoli što počinim, 
osumnjičen sam za nežnost 
i proglašen sam krivim 
što ljubav ne gasim mržnjama, 
već novom, većom ljubavlju 
i život ne gasim smrtima, 
već nečim drukčije živim. 



Nigde toliko ljudi kao u jednom čoveku. 
Nigde toliko drukčijeg kao u istim stvarima. 
Pročeprkaš li prostore, 
iskopaćeš me iz vetra. 
Ima me u vodi. 
U kamenju. 
U svakom sutonu i zori. 
Biti ljudski višestruk, 
ne znači biti raščovečen. 

Ja jesam deljiv sa svačim,
 ali ne i razoriv.