♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

14. kolovoza 2014.

Vladislav Petković DIS / Violina




U trenucima kada tako klone
I bol i nada, i mladost i cveće,
Kad strah i očaj i sudbina zvone
Samrt, koja se neumitno kreće

Na moju ljubav, na sve želje moje,
Na moje nebo, moju baštu krina-
U tim časima nađu se nas dvoje,
I tad plačemo ja i violina

U trenucima kada vetar muka
Ode nečujno preko moje glave,
I pojave se san, dubine zvuka
I melodija- tad prijatne jave

Opkole mene, i tad moje oko
Ne vide više predeo od splina:
Ja se osećam podignut visoko,
I tad pevamo ja i violina.

Mračan i vedar ja idem životom
Do starih, crnih i svetlih obala,
Gde diše pustoš i mir sa lepotom,
Gde propast živi i gde nema zala.
Gde nema zala. Sa zanosom nekim
Ja često idem iz tužnih dolina
Negde,daleko sa zvucima mekim,
I tu smo srećni ja i violina.