♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. kolovoza 2014.

"Ja ne likujem nad tvojim bolom,
zato ti nemoj meni da uskracujes moje zadovoljstvo."





Evo šta prostota i sujeverje viče: 
“Tako su naši stari činili, tako hoćemo i mi!”
 No, naši su stari zbog mnogih kojekakvih stvari poslije ljuto postradali:
 je li, dakle, pravo i pametno da i mi u njima ostajemo i stradamo? 
 Nipošto.
 D.Obradović








 Hej? Pazi šta radiš, molim te... 
Jer to nije tamo neki stručak zumbula, nego jedna naročita ruža...
 Ruža negovana da bi ostala divlja...
 Razumiješ li to? 
A takvim ružama se diviš izdaleka... Njih ne diraš...
Balašević