♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

28. listopada 2014.

U osamdesetoj znate sve , ali























Nikada nisam upoznao neku osobu koja je poživela 110 
 ili više godina 
ostala upamćena po bilo čemu drugom.
 (Bilings)


Čovjek ne može da učini ništa protiv toga što stari,
  ali se mora svim silama boriti da ne zastari.
(Mom)

Niko nije hteo da me sluša.  I to me je mučilo.  
Sad, kad sam zašao u godine, svi traže od mene da im govorim o sebi. 
 A ja ne mogu reči da kažem . 
I to me muči. 


(Andrić)


Kad bi mladost imala filosofiju staraca,  ne bi bilo na svetu ni jednog sunčanog dana.

 (Dučić)

U osamdesetoj znate sve.  
Ali, 
treba toga da se setite.
 ( Barns)





Posted: 27 Nov 2014 08:08 AM PST

I onda 
te nešto promjeni.  
Shvatiš da ne možeš biti onaј čovjek od jučer,
 a 
ne znaš koji ćeš biti sutra.

Ne znaš točno što te čeka, 
 ali 
slutiš da ispred tebe nisu nimalo lijepi dani...

Pa se tješiš da su ljepši nego oni prošli 

da će te novo sutra prosvijetliti,
 da ćeš neke stvari 
gledati drugim očima.








Posted: 16 Dec 2014 12:58 PM PST


Thanks poet , 
Jordan Aleksic,

Thank , 
music editor.


Thank You 
blog visitors.


My way to You all and thank you, 
let him be my musical choice for You .


Let it be music 
Leonard Cohen



Big greetings to you all, 
Lily.