♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

4. svibnja 2015.

MIRJANA BOBIĆ MOJSILOVIĆ




" SAMO LJUBAV OSTAJE "






MIRJANA BOBIĆ MOJSILOVIĆ

LJUBAVNA PESMA

Pošto me nikada nisi voleo

Da bi me držao za ruku

Il’ odveo na more

U neku daleku luku,

Da me hraniš prstacima,

Da mi ubereš morsku zvezdu,

Da se spuštamo niz ulicu

Sa tvojom rukom na mom struku

Da hodaš sa mnom do crkvice Svetog Ilije

Na nekom grčkom ostrvu

Ili na kopnu, ako ti je milije

I pošto nikada nismo imali našu plažu

Ni naš sto u omiljenoj kafani

I pošto hroničari uglavnom lažu

Ni uspomene sa letovanja

Ni sa zimovanja

Herbarijum bez cveća i bez lokvanja

I pošto se moji smrznuti prsti nikada nisu grejali

U tvom džepu,

u dugim šetnjama na keju

I pošto ti moje šale nisu bile smešne

Dok im se svi drugi smeju

I pošto sada

Odjednom, posle toliko vremena

Odjednom, posle toliko vremena

Kada ionako više ništa nije smešno

Želiš da znaš

Kome sam posvetila onaj sonet lanjski

I da li me još uvek opčinjava Crnjanski

I da li sve ovo ima s tobom neke veze

Bar malo

Jer vidim da ti je stalo

Hajde da ne izigravamo Engleze:

Sve što sam ikada uradila bilo je zato

Što me nisi mogao voleti onda

Kada sam čeznula

Da hodaš sa mnom do crkvice Svetog Ilije

Na nekom grčkom ostrvu

Ili na kopnu, ako ti je milije.

Tako da znaš da si sa mnom bio

U svim pesmama

U knjigama

U brigama

U tortama

U akvarelima

I drugim bojama

U porubima na haljinama

U svim blizinama

I daljinama

U razgovorima

U jezerima i morima.

U usponima

I u stvaralačkim krizama

Izvor inspiracije

I eufemizama.

Ubila te

i ljubila

I ponovo oživela

Da bih te srela

Na kraju neke priče

Ili za potrebe male strofe

Stavljala sam ti tačke

Zareze

I apostrofe.

Ništa ne krijem.

I nemam, stvarno nemam za čim da žalim

Jer, ja sam hodočasnik

I ljubav je moj Jerusalim.



https://www.youtube.com/watch?v=szFTIJMIqwA


Helen Keller

"Ono najbolje i najljepše ne može se vidjeti,

 pa čak ni dotaknuti.

To se mora osjetiti srcem."