♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

5. svibnja 2015.

*¨*✿ Бајке





Бајке
 се најчешће прерано завршавају. 
Никад не кажу шта је било послије,
кад принц и принцеза одјашу са странице… 
Не пише шта се дешава с њима кад морају да се снађу на свијету,
да зараде новац 
и 
одбране се од зла.


Moja mama 
divno priča
čitajte im bajke.
 Ako želite da budu još pametnija, 
čitajte im još bajki." 









Reči su iskraćale. I iznošene. I krpljene.
Mereno od pre vremena i mnogo posle vremena,
ostaje samo smisao kao čudo svih čuđenja



s tobom ću otići
kad sam u samoći
sanjam na horizontu
i nedostaju riječi
znam da nema svjetla
u sobi kad nedostaje sunca
ako ti nisi sa mnom , sa mnom

na prozorima
pokaži svima moje srce
koje si zapalila
zatvori u meni
svjetlo koje
si pronašla na cesti

s tobom ću otići
u zemlje koje nikad nisam
vidio i proživio s tobom
sad ću ih doživjeti
s tobom ću otići
na brodovima i morima
za koje znam da
ne, ne postoje više
s tobom ću ih proživjeti

kada si daleko
sanjam na horizontu
i nedostaju riječi
i da, ja znam
da si sa mnom ,sa mnom
ti moj mjesec, ti si tu sa mnom
moje sunce,ti si tu sa mnom ,sa mnom
sa mnom

s tobom ću otići
u zemlje koje nikad nisam
vidio i proživio s tobom
sad ću ih doživjeti
s tobom ću otići
na brodovima i morima
za koje znam da
ne, ne postoje više
s tobom ću ih ponovno proživjeti
s tobom ću otići
na brodovima i morima
za koje znam da
ne, ne postoje više
s tobom ja ću ih oživjeti
s tobom ću otići
ja s tobom

https://www.youtube.com/watch?v=KPrf-svWUAQ