♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. svibnja 2015.

Miroslav Krleža *¨*✿




 *¨*✿ “Mi danas nijesmo više što bijasmo ko djeca, 

naivna, glupa, lirska, slijepa djeca; 

mi danas znamo jedno,

a to je to što znamo:

i logika da ima giljotinu.”  *¨*✿







Posted: 03 May 2015 08:40 AM PDT








Posted: 03 May 2015 08:53 AM PDT


¨*✿Gledao je oko sebe kao da prvi put vidi svijet.

Lijep je bio svijet, bio je šaren, neobičan i zagonetan, bio je svijet! 

Tu je bilo modro, tu žuto, tu zeleno, plovilo je nebo i rijeka, 

stajala šuma i gorje, sve lijepo, sve zagonetno i magično, 

i usred toga on,  probuđeni, na putu k samome sebi.¨*✿








Posted: 03 May 2015 08:19 AM PDT


Može se kad se hoće, ako se hoće 

tako da pucaju kosti onima koji tako neće.







Posted: 03 May 2015 08:17 AM PDT

I mjesečina može biti pogled na svijet. *¨*✿





Posted: 03 May 2015 05:01 AM PDT


Dodjem Ja .
Dodjes Ti . 
U Dvoranu igračaka. 
✿*¨* Osmjeh mi obasja lice .
✿*¨* Volim taj tren u Dvorani igračaka
✿*¨* Trenutak u kojem začas , neko kao TI i neko kao JA , postajemo MI.
✿*¨* I Dvorana igračaka ozivi. 
✿*¨* Volim taj trenutak , ozivljavanja .
✿*¨* Zovem Te i pružam ruke da ih dohvatiš,
da zajedno izađemo iz ovih odaja svjetlucave varljive tmine.