♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. svibnja 2015.

U Dvorani igračaka






Dođem Ja.
  Dođeš Ti.  
U Dvoranu igračaka. 
Osmijeh mi obasja lice .
Volim taj tren  u Dvorani  igračaka
 Trenutak u kojem začas, 
neko kao TI i neko kao JA, 
postajemo MI.
I   Dvorana   igračaka  oživi. 
Volim taj trenutak, oživljavanja.

 Zovem Te  i pružam ruke da ih dohvatiš,
da zajedno izađemo iz ovih odaja svjetlucave varljive tmine.


Zaboravili  smo  put za natrag. 
Ostali  smo zarobljeni u lavirintima Dvorane igračaka, 
na širokoj pozornici kojom lutamo  

prevrćemo naše dječije  blago.