♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

10. siječnja 2016.

Красная лилия ♡ڿڰۣ-ڿ ڰۣ-




♡ڿڰۣ-ڿ ڰۣ- 

Još si tu. Tu u sjenci grana.
 I nismo mi umorni. 
I nema na nama rana ♡ڿڰۣ-ڿ ڰۣ-
Dino Merlin



♡ڿڰۣ-ڿ ڰۣ- 
I sve što trebate, imati ćete, jer u biti, čovjek kad ima ljubav,




kad ima čisto srce, tako mu malo treba a čini mu se da posjeduje čitav svemir.
I zato, idite, ako već niste, izmirite se sa čovjekom u ogledalu i onda obratite pažnju: 
zar vam oči odjedanput nemaju ljepšu boju? 
♡ڿڰۣ-ڿ ڰۣ-


Isidora Sekulić ஐ


Čovek je nomad po srcu svom, po misli svojoj, po idealima svojim. 

On je nomad po volji božijoj, 
koja ga je stavila među ogromna prostranstva neba i zemlje.


♡ڿڰۣ-ڿ ڰۣ-


Ko umije da voli, 
ne bi trebalo ništa drugo da radi.
D. Radović




Ako vas ja dohvatim, pa vas ščepam 
pa vam TU kosu,
 pa vam TE uši,
 pa vam TAJ nos, 
pa vam oči TE,
 pa vam zube TE...



Е.Кišević


♡ ڿ ڰۣMak Dizdar ڰۣ ~♡ Putevi ڰۣ ~♡



Ti poznaješ samo one puteve što prolaze od srca i oka ,
ali to nije sve . 
Ima puteva što su se ispružili pred nama bez javnog traga kolovoza ,
bez voznog reda, bez vremena i roka 


Visitors of my page
Thank you for your interest to visitors to this part of the virtual world.
 Sincerely, Lily


Pričaće ti jednom možda  kako sam ja bio štošta


 pile moje, pače moje malo




Ja nemam dva srca.
Jedno za ljubav a drugo za mržnju.

A ti?


I svaki put kad budeš komadić sebe dao
 i svoje snove svetu po vetrovima slao,


 ličiće jutro na tebe










Čudne mi ptice, 
da znaš,snovima jezde jer, 
 još sam suviše mlad da mislim o grobu ,
a već sam suviše star


 da brojim zvezde



Photo

Jesmo li se voljeli,
 je li to bila ista ljubav 
oduvijek prekrivena poljupcima od mesa i kože, 
ljubav slatka kao smrt 
dovoljna sama sebi?





Volim ptice koje tebi lete 
I vjetar, što na sjever kreće 
 Vrijeme sve zamete

Samo tvoje lice neće.











Slatko je već i ime mir

" Usprkos svemu 
on pahulju poljubit će jer


u životu je važno biti konstanta."




A o kiši ti nisam ni rekao:
 sve mi je usne ulubila. 
Malo me ljubila.
 Malo ubila.









"Ono najbolje i najljepše ne može se vidjeti, 
pa čak ni dotaknuti. 
To se mora osjetiti srcem."




U našoj noći sve je isto 
ista su nam jutra kao i nekada.
 I mi smo isti i ono u nama.