♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

9. siječnja 2016.

Ko ti je rekao da snovi tamne ?



Ko ti je rekao da snovi tamne,
nikada neću znati ?


Објавио Blogger у
датума 9/14/2015 06:49:00 по подне


 Magija
Nestaću iz tvog života.
Tiho, nečujno, 
kao što sam i ušla.
Nećeš ni osetiti to,
dok muzika svira i zvezde te ljube.
Nosiće te na krilima magija.

Kada budeš otvorio oči 
ostaće ipak tonovi u srcu tvom.
Setiće te na nešto lepo, 
ali nećeš znati na šta.

Jer, sve je bila magija!





" Mi smo kao ruže koje se nikad nisu potrudile da procvjetaju 

kad je trebalo da cvetamo i kao da se suncu smučilo od čekanja…

Bukowski




Sarah Connor
 From Sara with Love






Објавио Blogger у 

датума 9/11/2015 10:14:00 по подне

U rimskoj mitologiji, Kupidon ili Kupid (latinski Cupido) 
je bog erotske ljubavi, požude i ljepote.
 Povezan je sa grčkim bogom Erosom i hinduističkim Kamom.
Drugi mu je naziv Amor.
Kupidon znači "požuda", a Amor "ljubav".


Објавио Blogger у
датума 9/03/2015 08:25:00 по подне


PREDOSEĆANJE 


Poznala sam te kad sneg se topi,

topi, i duva vetar mlak.
Blizina proleća dušu mi opi,
opi, pa žudno udisah zrak.
S nežnošću gledah stopa ti trag,
trag po snegu belom;
i znadoh da ćeš biti mi drag,
drag u životu celom.


Poznala sam te u zvonak dan,
dan pijan, svež i mek.
Činjaše mi se već davno znan,
znan kad te poznadoh tek.
S nežnošću gledah stopa ti trag,
trag po snegu belom;
i znadoh da ćeš biti mi drag,
drag u životu celom.


Poznala sam te kad kopni led,
led, dok se budi proletnji dah;
kad dan je čas rumen, čas setan, bled,
kad sretno se i tužno u isti mah.
S nežnošću gledah stopa ti trag,
trag po snegu belom;
i znadoh da ćeš biti mi drag,
drag u životu celom.
ஐ Desanka Maksimović


Објавио Blogger у
датума 9/05/2015 04:30:00 по подне