♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

13. srpnja 2016.

Alessandro Baricco╭☆╯Novocento ╭☆╯Un moonologo



"Želje su mi razdirale dušu . 
Mogao sam da ih proživim , ali nisam uspio. 
Onda sam ih začarao. 
Jednu po jednu sam ostavljao iza sebe.

Geometrija. Savršeni rad. 
Sve žene svijeta sam začarao svirajući cijelu noć jednoj ženi,
 jednoj ,
prozirne kože,ruku bez nakita ,tankih nogu ,
njihala je glavom uz zvuk moje muzike , 
bez osmjeha ,
 nije spustila pogled ,nijednom ,
cijelu jednu noć ,
 kad je ustala nije ona bila ta koja je izašla iz mog života , 
to su bile sve žene svijeta.

╭☆╯


Geometrija. 

Razoružao sam nesreću.
Odnizao sam želje iz mog života