♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

12. studenoga 2016.

DJELO JE TO ŠTO KRASI ,A RIJEČI...



Sanjala sam 
da lutaš u mraku,
 a lutala sam
 i 
ja. 
I sad smo se našli.





Jer to je ljudski 





U svijetu je milion opraštanja. 
 I svaki put boli.  
Ali , 
opraštaš na kraju.

Opraštaš 





E moj matori! 



Satovi su stali jutros. 
Vreme se po tankoj kazaljci prelilo.
Prošlost mi nju nabila pod nos.
 Slabo se šta promenilo. 
A mislio sam vetar je odneo iz glave i dovoljno je to ime da ne spominjem. 
Onda sam video pramen kose plave... 
sav put tad posuo se injem. 
...
Snovima lutamo.
U grudima mi parobrod, njeni prsti u šaci, 
u džepu pozajmljene košulje, 
pozajmljenih sto kinti i samo jedna želja: 
da večno traju koraci.






 Susnježica , brrrrrr ...






Pada prvi snijeg sa kišom. 
Donio ga hladan vjetar koji probija do kosti.
Trebaće kapice i šubarice. 
 Brrrrrr.....


No more  war 

No more war no more war no more war 
Umm just a little peace
No more war no more war all we want
Is some peace in this world



Parni valjak 





Dani se vuku, a godine jure
 čekaš jutro da otjera tugu 

sve je više linija od snijega
sve više želiš pobjeći od svega





JA (NI) SAM (JA)TO 



JA  SAM TO



* •. ¸ ¸ ♫  PLETENIJA  SLOVES.* •. ¸ ¸ ♫ 
 dijete u meni želi se najbolje 






To je bio prvi naš nesklad





On je čuo moje riječi, 
ali 
nije čuo 
 m o l b u.


Aleluja 



Draga već sam bio ovdje. 
Znam ovu sobu. 
Hodao sam po ovom podu.
 Živio sam sam dok te nisam sreo. 
Vidio sam tvoju zastavu na mermernom luku,
ali ljubav nije marš pobjede,
 hladna je i slomljena 

Aleluja! 


Jednom si mi otkrila šta se ispod dešava, više mi ne pokazuješ, zar ne?
Sjećam se kad sam se pomjerao u tebi, pomjerala se i Sveta Golubica, i svaki naš uzdah bio je Aleluja! 


IDU  DANI.
ŽIVOT TEČE KAO RIJEKA.



FINALNO ISTRAŽIVANJE

Skoro mi je 90. 
Svi koje znam su umrli osim

Leonarda  

Njega još uvijek možete vidjeti 
šepa sa svojom ljubavlju




DJELO JE TO ŠTO KRASI
Č O V J E K A.




ŽIVOT DOĐE, BUDE I PROĐE 

ALI,
E L O 
OSTAJE  KAO SVJEDOK
N E P R O L A Z N O S T I.


A ,
riječi? 
Šta su riječi?
KREMEN ŠTO SE IZLIŽE KAD TAD.