♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

16. veljače 2014.

Darko Bešlić "VOLIM TE"





"Bez ikakvog foliranja i prodaje magle volim te.

Volim te u ime onih koji su po definiciji trebali da te vole

i nauče kako se ljudi vole,

a sami su imali ružnu sudbinu i preneli su to neznanje

sa kolena na koleno.

















Volim te u ime svih koji su te povredili 

jer nisi umeo da probudiš ljubav kod njih.

To ti pišem ovde 

za slučaj da ti je tu nešto iz mojih redova upalo u oko ,

pa te ubolo zbog nesklada sa tvojim programom u glavi

i probudilo revolt u tebi i zlu reakciju. 





Volim te ,

iako sam zbog tebe ostao

bez nekih dragih poema u poslednje vreme napisanih,

kojih se neću sigurno setiti,

fotografija nekih trenutaka koji se ne mogu ponoviti



još puno čega.







Volim te ,

iako si mi virusom 

uništio skoro kupljeni hard disk i sve na njemu. 

Dajem ti reč nije sarkazam ni patetično brbljanje, 

odlučio sam da te volim,

jer to je ono što ti od srca fali pa te čini nesretnim"