♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

10. veljače 2014.

S ove strane akvarijuma




Ljubim ti konture
i pozivam da uđeš
u ovu stranu akvarijuma.
Ovdje je drugačiji svijet
a ja želim da ti ga pokažem.


Ja imam krila
ostavljena u nasledstvo
jednog leptira.
Na samrti mi ih je
zakačio za srce
i zamolio da njima
u njegovo ime
letim radujući
se pod suncem.

Ja imam džepove
bez dna
a pune svemira.
Sa malo njegovih boja
ja ofarbam čitavi svijet
sa ove strane akvarijuma.
I zato je ovamo
sunce nekada zeleno,
trava plavičasta
a oblaci narandžasti.

Planine se smiju,
sunce namiguje
a maslačci šapuću
kada god spustimo glavu u travu.

Jedva čekam da ti pokažem
čaroliju
sa ove strane akvarijuma.
A do tada… ljubim ti konture!




Pohvaljena pjesma na međunarodnom književnom konkursu
 „Dragan Žigić“ 
za najbolja književna ostvarenja u 2013. godini, 
u organizaciji Udruženja srpskih književnika u otadžbini i rasejanju – USKOR