♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

28. veljače 2014.

Hej , ti ϠღϠ




Hej ti

Hej ti! tamo na hladnoći
Postaješ usamljen, stariš, da li me osetiš
Hej ti! Što stojiš na prolazu
Svrbe te tabani a osmesi blede, da li me osetiš
Hej ti! nemoj im pomoći da sahrane svetlo
Nemoj se bez borbe predati.
Hej ti! što tamo si sam
što kraj telefona sediš nag, da li bi me dotakao
Hej ti! sa uhom uza zid
što čekaš nekog da ga pozoveš, da li bi me dotakao
Hej ti! da li bi mi pomogao da nosim kamen
Otvori svoje srce, ja dolazim kući
Ali to je bila samo fantazija
Taj zid bio je previsok kao što možeš videti
Ma koliko se trudio, nije se mogao osloboditi
I crvi su mu pojeli mozak.
Hej ti! što tamo si na putu
radiš šta ti kažu, možeš li mi pomoći
Hej ti! tamo preko zida
što razbijaš flaše u hodniku, možeš li mi pomoći


Hej ti! nemoj mi reći da nema nade ni malo
Zajedno stojimo, razdvojeni padamo.



Pink Floyd - Hey You