♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

10. srpnja 2014.

Kada znaš da nije lako , kao da nije ni bilo




Jedno je svojstvo genija
 u tome
 da njegova misao ne kroči putovima što ih je
utrla
gomila.



Ljubav je poput groznice: 
ona dolazi i odlazi,
 a 
volja na nju nema nikakav uticaj.




Lako je
 zaboraviti 
što je važno.
 Zato,
 nemoj




 Sva ljudska mudrost da se sumirati u dvije riječi:
 čekaj
i
 nadaj se.


francuska 
narodna mudrost

NEMOJ DA TE ZAVARA IZRAZ MOGA LICA

Nemoj da te zavara izraz moga lica.
 Jer, nosim masku, hiljadu maski,
maske koje se bojim skinuti, 
a nijedna od njih nisam
 ja.
U pretvaranju sam pravi majstor,
 ali ne daj se zavarati.
Za ime Božje,
 ne daj se zavarati.
Pretvaram se da sam siguran  



Ko sam, možda se pitaš?
Ja sam onaj kojega znaš vrlo dobro.
Jer ja sam svaki čovjek na kojega naiđeš
ja sam svaka žena na koju naiđeš.

Čarls Fin




Umjetnost je
 osobita ljudska djelatnost čije se značenje konstituira
 u složenom komunikacijskom procesu 
između umjetnika, 
umjetničkog djela
 i
  •  publike.


Posle svega će ljubav 
da nas pravda,
izravna meru.

I.Lalić,
Dela II,
162.str.

Zmija ponekad 
ugrize, 
a zao
 čovjek na svakom koraku.
indijska poslovica



Ne moramo svi da oblačimo isto.
Ne moramo svi da verujemo u isto.
Imamo pravo da budemo svoji.
Dopada mi se to što su ljudi različiti. 


Odviše želim da drugi poštuju moju slobodu 
da ne bih poštovala slobodu drugih


Françoise Sagan

                                                   


https://www.youtube.com/watch?v=OdGlvqudQFM