♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. srpnja 2014.

"ŠEŠIR MOJ"




Đorđe Balašević,

"Ime mi je Đorđe Balašević. 
Prijatelji me, uglavnom zovu Đole. 
Neprijatelji me ne zovu.
 Ali ne zovem ni ja njih. 
Pa ko duže izdrži..."









Maksim Gorki

"Ne može se biti neprijatelj vatre

samo zato što ona ponekad opeče,

 valja se sjetiti da ona uvijek grije."









Mark Twain

"Potrebni su ti i neprijatelj i prijatelj
 da te rane u srce;
jedan da te kleveće,
a drugi da ti to javi."








Abdulah Sidran

"Rat je veliko zlo,
 koje hoda u kuću dođe,
 u dušu uđe i kuću i dušu uzme"






Arthur Ponsonby 

"Kad bukne rat,
 prva pogine istina."






Horacije
"U ljubavi ima dva zla: rat i mir."