♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

5. srpnja 2014.

For us who love him



Na Bogojavljensku noć
Balašević



Na bogojavljensku noć
lome se pogače
a venci smokava i mali zlatni praporci se pokače
po prednjoj sobi mog baće
čudo je navike moć

Kao pod zastavom društvo se sastalo
pod istom ikonom za dugim švapskim astalom
što pamti svadbe i daće

Uglavnom gostujem kod kuće
al' moju narav pamte tu
brbljaju svašta pred svanuće
al' čak ni pripiti ni da pomenu nju

Na bogojavljensku noć
pobožne pesmice, sveće i krestice
i uvek metu odveć onih glupih grozđica u česnice
al' to je tako i amin
strašna je prošlosti moć

Prate me duhovi k'o gladni vukovi
a moje vreme tinja kao stari trupac bukovi
još jutros gurnut u kamin

Ruža je pupila na mrazu
i što bi rekao moj kum
vuče te đavo na tu stazu
a ispred sebe imaš dobri stari izlizani drum

Nikad ne pričaju o njoj
a ja se ne raspitkivam
ukrstim politru i noć
i na taj krst se tu i tamo prikivam

Već me i Dunav pretiče
moja me senka spotiče
al' ništa me se ne tiče
i malo šta me pomera i dotiče
sem katkad nje

Na bogojavljensku noć
vašar starudija, banda sa studija
profesor ruskog, šveros, doktor, paor i opštinski sudija
ma svi smo na pomoz' Bože
silna je ljubavi moć

U jutra besana jos dođe nezvana
i kao provlanik mi pretura po mislima i pesmama
al' to je sve što mi može

Već me Dunav pretiče
već me senka spotiče ništa me se ne tiče
ništa me ne dotiče
sem možda nje